Subject: FW: Saaremaa vald Lümanda alevik 21102 ja Kelgumäe valgustuse projekteerimine
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 15:06:39 +0300

Tere

Edastan regimiseks, pr muudatus,  eelnev oli 7.1-2245682-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 23, 2024 7:10 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Cc: 'Sander Kulp (Hepta)' <[email-masked]>
Subject: FW: Saaremaa vald Lümanda alevik riigitee 21102 lõigule ja 
kelgumäele valgustuse projekteerimine

Tere

Saime infot ehitajalt, et kelgumäe mast on juba seal paigas ning selle 
asukoht erineb projekteeritud asukohast, mis sai kooskõlastatud 
Transpordiametiga.

Seoses sellega saadan uue asendiplaani ja IKÕ plaani, kus on paigas uus mast 
koos tõmmitsaga. Kuna ÕL ripe on päris suur, siis pidime nihutama ol.oleva 
TV masti tõmmitsat.

KM punkt jäi samaks. Kas minult on veel vaja mingid dokumendid, et oleks 
võimalik uuendada kooskõlastuse?

Ol.oleva kooskõlastuse number on 7.1-2245682-2.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, 16 April 2024 14:04
To: Hepta Group Energy OÜ < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Aivar Valdna < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Saaremaa vald Lümanda alevik riigitee 21102 lõigule ja kelgumäele 
valgustuse projekteerimine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Saaremaa vald Lümanda alevik riigitee 21102 lõigule ja kelgumäele 
valgustuse projekteerimine

Registreerimise kuupäev: 16.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/5682-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee